Friday, March 03, 2006

Crypto nr. 39
Bij een juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 16 letters.
Veel plezier!



A. Lekker, die dievenklauwen (5.7)
B. Het land van de rooie rakkers. (8)
C. Weg met die reten! Geld wil ik zien! (9)
D. Houdt …… scherp. (12)
E. Klinkt als een megaduur feestje, maar zo kaal is zijn keus. (10)
F. Reklameren is Hollands gemeengoed. (12)
G. De hemel voor rechtschapen moslims is in Amsterdam. (11)
H. Een sigaret is zo smerig! (8)
I. Materiaal voor een chique jurk? (12)
J. Onuitsprekelijk levenloos. (8)
K. Organisch systeem van potten, pannen, borden….. (11)
L. Kneep hij de katjes in het donker voor een nat pak? (9)
M. Middenstander die (zich) ophoudt in het bos. (6)
N. Dan ben je dus boos, stom he! (8)
O. Zo’n oude, maar bijdehandte vrouw kan geluk brengen. (7)
P. Erectie in de EU. (8)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.