Saturday, March 11, 2006

Crypto nr. 40

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 21 letters.
Veel plezier!



A. Opnieuw handwerken is een pijnlijke zaak. (9)
B. Sportieve man, die Wibi Soerjadi. (12)
C. Overdreven warm kledingstuk voor een Franse vis. (6)
D. Dit hulpmiddel is funest voor het IJspaleis. (13)
E. Duistere technicus. (10)
F. Het slot van een dagje strand. (11)
G. Nog even een doppie en het licht gaat uit! (12)
H. Deze feestelijke tijd is “voorbij”. (13)
I. Workshop met Erica. (11)
J. Begrafenisondernemer die zijn vrachtje vergeten is? (12)
K. Zingende hangjongere. (9)
L. Emancipatie was vroeger een gekke noot als toetje. (5.4)
M. Er wordt geopperd dat dit een pokerspeler zou zijn. (12)
N. Met gieter en tas je tactiek bepalen? (9)
O. Hij is in zijn nopjes op het veld. (13)
P. Ik hoor dat die vervelende griet tot keukenprinses is verkozen. (9)
Q. Tot de helft van een sieraad verworden. (9)
R. Dit stuk is gebaseerd op een oorlogsfilm. (11)
S. Da’s lullig zo’n arts! (7)
T. Zwemmer die aanwijzigen geeft. (10)
U. Een plaatje van een amfibie. (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.