Sunday, March 26, 2006

Crypto nr. 42

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 19 letters.
Veel plezier!



A. Deze beleefde vogel komt niet zomaar binnen. (6)
B. Agressieve flipper. (6)
C. Dit is nou kloten met drank. (9)
D. Da’s aardig balen. (9)
E. Dieren in gemeenschap. (7)
F. Die kabouter houdt van wippen. (10)
G. Een Europeaan op stap is tuig. (8)
H. Overweldigend, zo’n drogist die pluimen uitdeelt. (7)
I. Raar dat dit typisch Hollands is. (10)
J. Maf hoor, een buis voor de bieten. (11)
K. Ik hoorde dat zulke hash helemaal te gek is. (9)
L. Wangedrag van koeien die teveel testosteron binnen gekregen. (10)
M. Natte ruimtes voorzien we van een Limburgse plaats. (9)
N. Saaie hardware. (5.4)
O. Urinerend organisme. (10)
P. Van zulk materiaal brei ik een doorkijktrui. (7)
Q. Als we de cadeautjes weghalen, worden we gezond? (9)
R. Wat een dooie pierlala! (8)
S. Feestelijke acties op het voetbalveld. (7)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.