Friday, March 17, 2006

Crypto nr. 41

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 16 letters.
Veel plezier!



A. In de grond is dit zoiets als veredelen. (8)
B. Is die reep voor je automaat? (13)
C. Griezelig, zo’n kerstdiner.(7)
D. Na een bepaalde afstand word je opgelicht. (16)
E. Deze jongen is zeker in juli geboren? (9)
F. Voor dorstige beginnelingen die wagen. (7)
G. Zoogdier die het altijd zwart-wit ziet. (7)
H. Mondeling commentaar op kunst? Of juist niet? (11)
I. Voertuig met een geheelonthouder als chauffeur. (7)
J. Zij moet ouder zijn voor het sjouwwerk. (11)
K. Applaus voor deze zetel. (8)
L. Lijners begeven zich hierop bij de Weight Watchers. (7)
M. In de Efteling hebben ze hierdoor een meerpettenprobleem. (8)
N. Een meubel in de vaart? Daar heb ik toch schijt aan! (9)
O. Steunt hij de klaagmuur met zijn gejammer? (9)
P. Je hebt maar 2 dieren nodig om er piekfijn uit te zien. (10)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.