Tuesday, February 21, 2006

Crypto nr. 38

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 19 letters.
Veel plezier!



A. Oranjegezinde kinderen uit Kenia. (12)
B. In het licht van een bekeuring schijnt dit nogal sarcastisch te zijn. (9)
C. Patroon van stratenmakers. (10)
D. Knolgewas? (12)
E. Sexy kleding in de sportschool. (10)
F. Een bakvis met een leuk toetje. (11)
G. Stemmig vaartuig. (12)
H. Overwerk voor een imker. (9)
I. Och arm, ik ben ouder in Madurodam. (6)
J. Voor het wegdromen gebruiken we de Engelse kamer. (10)
K. Ik zie de bui al hangen: nog een sms! (11)
L. De huid van een Franse beer is lekker zacht (7)
M. Ga voor de radiator zitten en neem een koud biertje. (13)
N. Ik heb een feest op het voetbalveld. (8)
O. (G)een aantrekkelijke actie in een nachtclub. (12)
P. Waardeloze bowlingbaan. (10)
Q. Safe voor juwelen. (11)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.