Wednesday, August 03, 2005

CRYPTOGRAM nr. 5

Bij de goede oplossing verschijnt in de gele vakjes een woord van 15 letters.
veel puzzelplezier
Reny




A. Los en niet behoudend.
B. Melige Groente.
C. Partijtje in de sporthal?
D. Schuldenmaker.
E. Letters vol openingen.
F. Zo benig is niet bepaald koninklijk.
G. Met die verbindingen kun je niet uit de voeten.
H. Nachtelijke staat.
I. Zijn religie lijkt wat kreupel.
J. Dit is de reden dat hij vocht.
K. Vet cool, maar geen hardrock.
L. Behoorlijk pittige oplossing!
M. Voor een prikje raak ik mijn gehoor kwijt.
N. Bakken we hier groente van?
O. Ja zo ben ik nu eenmaal geaard, zei de vrouw.

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.