Tuesday, August 09, 2005

Crypto nr. 8 extra large
Bij de juiste oplossing verschijnt er in de gele
vlakjes een woord van wel 24 letters!



A. Gebied voor katers. (9)
B. Darmflora in een bepaalde gemoedstoestand? (11)
C. Ik heb de indruk dat dit een kunsttunnel is. (9)
D. Die gaat goed beschermd op weg. (9)
E. Tunnelvissie? (7)
F. Die slijmerd houdt zich stipt aan zijn agenda! (8)
G. Schoeisel van dappere mensen. Of niet? (9)
H. Met dat vaartuig zijn we niet te verslaan? (9)
I. Ik heb hem met een speld opgelicht! (12)
J. Wiskundig gezien moet je die driepoot in acht nemen. (5)
K. Nogal glad zonder vis! (9)
L. Dit is wel een hele simpele kok hoor! (10)
M. Goed, zei Frans. Laat mij maar lekker barsten! (7)
N. Stapvriend? (10)
O. Die zwemmers zweren erbij. (10)
P. Het lot van een tunnelbouwer. (9)
Q. Ik wil kikkerbilletjes! (10)
R. Door dat kroost wordt het een pestzooi. (10)
S. Al zingend hangt hij wat rond. (9)
T. In wezen is het een telefoon voor een snoepwinkel. (8)
U. Geweldsdelict van Cupido. (10)
V. Maak een doek van dat water. (11)
W. Heeft dat meisje voor dat kunstwerk zoveel kapsones? (9)
X. Pompbediende. (8)

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.