Saturday, August 27, 2005

Crypto nr. 13
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 18 letters.
Veel plezier!



A. Gezichtsvermogen van een blinde vink? (6)
B. Brandstof voor de kleintjes geeft goede smering. (8)
C. Oude wintersporter als warmhoudertje. (6)
D. Eten voor ouwe wijven. (11)
E. Het raakt kant noch wal. (7)
F. shit! Daarmee zie je de achterkant! (10)
G. Speenvarken? (8)
H. Het weghalen van wilde dieren geeft veel te lijden. (9)
I. Is dat een weeshuis zonder bewoners? (9)
J. Die verwensing is het ergst in de overtreffende trap (5)
K. Met twee vogels kun je daarin trappen. (7)
L. Grof babbeltje met de buren. (13)
M. Explosieve bloem. (8)
N. Zwemmer met een stukje gebit en een beetje kont? (9)
O. Goedkoop marinepersoneel. (6)
P. Dubbel draaierig. (9)
Q. Ik hees een roos met een gemene stekel. (10)
R. De opdracht een vogel te mishandelen is ingewikkeld. (7)

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.