Thursday, August 18, 2005

Crypto nr. 12
Bij de juiste oplossing verschijnt er in de gele vakjes een woord van 15 letters
veel plezier!



A. Aardige ouwe kerel. (7)
B. Hoor ik daar een begeleidende auto aankomen? (7)
C. Vreemde vogel, maar wel lief. (9)
D. Dubbel plezier met dit dier. (6)
E. Het grootste gajes zit in de bajes! (10)
F. Konijn dat in bloemen leeft? (10)
G. In die gevangenis is het of je met vakantie bent. (9)
H. Hoogstaand servies van de koningin-moeder (10)
I. Een stukje anticonceptie. (7)
J. Dat patroon zit niet aan de voorkant. (11)
K. Is de klant dan belazerd? (10)
L. Familie op de markt voor de kleintjes. (11)
M. Ik hoor geen mogelijkheid om te zakken, wel om (je) op te eten. (10)
N. Dat beest watert nogal veel op je erf. (9)
O. In plaats van in Belgiƫ even een paar miljoen te hebben. (7)

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.