Thursday, August 18, 2005

Crypto nr. 11
Bij de juiste oplossing verschijnt er in de gele vakjes een woord van 14 letters
Veel plezier!



A. Zo te horen is de zoen van de zwemmer een hele belasting. (6)
B. Kunst in palmen? (11)
C. Harige boom. (8)
D. Functie voor een vent met ballen. (11)
E. Die letters zijn van vaders huisdier. (8)
F. Beestachtig dubbel om het zo zwartwit te zien. (8)
G. Die draagt de houtvester als hij gaat enten of kappen. (10)
H. Het zal me toch worst wezen wat je hier in stopt! (6)
I. Pittig! (10)
J. Dienstverband van een boa constrictor. (12)
K. Geen actieve hit. (8)
L. Heb je gezien wat de tandarts deed? (12)
M. Dit voer kopen we bij Blokker. (14)
N. Aai je dat dier voor je ‘m in de pan hakt? (9)

No comments:

Blog Archive

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.