Saturday, June 03, 2006

Crypto nr. 53

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 16 letters.
Veel plezier!



A. “Ik snak naar een vetbol”, zei Mees tegen Piet. (9)
B. Wat een rotspuit! (10)
C. Terroristisch materiaal van een azijnpisser. (4.3)
D. Wat maakt u een herrie met de klok. (6)
E. Dit doen gedetineerden die hun lakens buiten hangen. (7)
F. Een woning voor trage figuren ligt goed in het gehoor. (11)
G. Lekker agressief voordeeltje. (7)
H. Studie van de veestapel in Lapland. (11)
I. Klantvriendelijk zijn wij voor Oranje. (13)
J. Ik lijk wel een ster! (10)
K. Schaamluis van een vogel. (12)
L. Onrust in het gevangeniswezen doet gezond eten. (10)
M. Zowel mannetjes als wijfjes in het abattoir. (8)
N. Zet je daar het schaapje mee vast? (8)
O. Conducteur en conductrice. (9)
P. Dit is een dorp met weinig wegen. (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.