Sunday, June 18, 2006

Crypto nr. 55

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 19 letters.
Veel plezier!



A. Misselijkmakend, zo vaak als ik mijn oom opzoek. (11)
B. Puzzelboek? (7)
C. Combinatie van een grapjas en een lolbroek. (9)
D. Smeris die je ontloopt. (8)
E. Reklame voor een treurig lied. (9)
F. In de grond betekent dit: zorg adequaat voor nageslacht. (8)
G. Een augurkje zorgt voor een explosie in het zwembad. (8)
H. Vlinder noch rups in dit grote huis? Wat een overdreven gedoe. (10).
I. Stenen kikker. (8)
J. Die verrader gaat met Ellen naar bed! (11)
K. Sterk ruikende insectenspeeltjes om je kleren mee te bewaren.(12)
L. Herrie op de zaak? (12)
M. Voor je studie je nagels in een insect zetten. (10)
N. Studieobject van de scheidsrechter. (9)
O. Met meer dikke boeken krijg je alleen maar gezeik! (10)
P. Aantrekkelijk stukje groen en nog vermakelijk ook. (13)
Q. Dus Wit Rusland is het niet? (8)
R. Dat meisje is bode. (8)
S. Ik hoor een land vol potten. (7)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.