Tuesday, June 06, 2006

Crypto nr. 54
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 18 letters.
Veel plezier!



A. Uit dit materiaal zijn onze dijken gebouwd. (9)
B. Voortvluchtige hond. (9)
C. In plaats van een ouwe mop. (10)
D. Het goddelijk lichaam van de stratenmaker. (10)
E. Dit stiekeme insect hoor je niet aankomen. (9)
F. Het mooiste is: na vandaag ben ik links. (10)
G. Hoor de Europese onderdanen stinken! (11)
H. Een dossier met bekeuringen? Wat nostalgisch! (11)
I. Wat een pret, net een groot knaagdier op de kermis. (9)
J. Dit bootje klinkt gewichtig. (6)
K. Die vissen horen op het autokerkhof. (7)
L. Dat is het gevaar van geen advies. (6)
M. Chef de cuisine die lullig voor de buis zit. (10)
N. Laat je thuisbrengen door die Britse smeris. (5)
O. Groente van Moeder Theresa. (6.7)
P. Artistieke vader van een lesbische vrouw. (12)
Q. Rundlederen daken? (7)
R. Zo ben ik niet in conditie. (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.