Saturday, May 13, 2006

Crypto nr. 51
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 18 letters.
Veel plezier


A. Familielid dat met kerst angstvallig wordt binnengehouden. (5.5)
B. Soort blikopener? (11)
C. Ik hoor dat een docent handenarbeid op weg is om les te geven. (7)
D. Vervelende zweminstructrice. (7)
E. Heeft de glazenwasser dit vak gestudeerd? (8)
F. Lekker stukje van Herman Brood. (6)
G. Een order aan de begrafenisondernemer maakt dat het te doen is. (8)
H. Spaanse met een ultrakort truitje. (16)
I. Is dit een vertrekplaats van een speelgoedtreintje? (11)
J. Maak ruimte door een plant op een Grieks eiland. (6)
K. IJzig Europees en nog scheef ook! (6)
L. Chagrijn kan ook geluk brengen. (9)
M. Voor een prikkie krijg je een sprookjesfiguur, zei het kleine kind. (5.3)
N. Hou je niet van stof in de ruimte? (11)
O. Grootmoeder als prinses. (6)
P. Tijd voor de kit. (11)
Q. Blinden geleiden is rotwerk. (10)
R. Ben je ‘r alert op dat die kous blijft zitten? (8)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.