Friday, May 05, 2006

Crypto nr. 49
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 20 letters.
Veel plezier:



A. De smoel van een sufferd. (5)
B. Egyptische schijnheilige. (8)
C. Da’s geen tiet die topless gaat. (5.5)
D. Gepeperde Europeaan als middenstander. (10)
E. Een beetje huiveren bij Pearl. (7)
F. Als je teveel borrelt krijg je zo’n kleur. (11)
G. Grapje over ordinaire meiden. (10)
H. De pruik van Willy Wortel. (8)
I. Meer plaats betekent minder lucht. (7)
J. Dit knaapje is impotent. (9)
K. Hij is vroeger een eikel geweest. (6)
L. Geef een pluim aan een onderdaan en je komt aan de overkant. (8)
M. Letters die er vandoor gaan? (9)
N. IJsland? Nee, ik ben een mooiprater. (9)
O. 1 vis + 1 vis = 1 vis. (10)
P. Het meisje kijkt als een sardientje. (9)
Q. Het klopt wel in het centrum van Amsterdam. (9)
R. Een huis voor je bed? (9)
S. De moeder van Maurice d’Hondt veroorzaakt klachten. (5)
T. De militaire vliegtuigen lopen goed. (11)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.