Thursday, August 31, 2006

Crypto nr. 65

De crypto's hebben de pensioengerechtigde leeftijd bereikt! Daarom onder de gewone crypto ook een codekraker, om de hersenen extra scherp te houden!
Bij de juiste oplossing verschijnt in de gele vakjes een woord van 17 letters.
Veel plezier!



A. Roekeloos om zo onbeschermd te zijn. (8)
B. Kijk eens met de kijkers van de kapper. (8)
C. Geurige liefkozing van een vlieger. (6)
D. Het eerste kwartier zie je er niet in. (17)
E. Jawel, dit is geen toestel. (12)
F. De vutter doet ’t niet meer. (10)
G. Noteer: ik hoor Do hard studeren. (8)
H. Die bussen kunnen zeker niet achteruit? (14)
I. Op slinkse wijze tot vis verworden. (7)
J. Voor lekkere billetjes moet je in deze staat zijn! (10)
K. Hij stemt in met speelgoed. (9)
L. Konijntje voor een boutje. (7)
M. Oneerbiedige benaming voor Maria. (9)
N. Hij heeft de opdracht om figuren op te ruimen. (12)
O. Citruspers? (13)
P. Hier komen de verzonnen verhaaltjes vandaan. (5.7
Q. Opdracht aan een terrorist om toch vooral zijn gang te gaan. (5)


Codekraker

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.