Thursday, August 17, 2006

Crypto nr. 63

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 18 letters.
Veel plezier!



A. Ik heb lak aan samenstellingen. (13)
B. Staking bij de bloedtransfusiedienst? Of juist niet? (10)
C. Heel lang geleden was er een tijd dat ik in de schuld stond. (11)
D. Klein maar ijzersterk. (8)
E. Ingang voor schepen. (11)
F. Van ----- voorzien. (6)
G. Voorwerp wat in een bureau hoort. (6)
H. Seizoengebonden knoflook. (11)
I. Het tempo van een zweverig typje. (11)
J. DJ met adellijk bloed. (10)
K. Roem voor een boer. (9)
L. Schilderslinnen? (9)
M. Bij dit spelletje heb je een zoogdier teveel. (6.4)
N. Adembenemende actie van een verwarmingsmonteur. (10)
O. Koud is deze vaardigheid niet moeilijk. (7)
P. Kerkceremonies voor nooddominees. (12)
Q. Eindeloos getier op het water. (7)
R. In Engeland stonk dit vlees het ergst. (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.