Friday, August 11, 2006

Crypto nr. 62

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 18 letters.
Veel plezier!

Rectificatie: Bij O. moet het gehele woord van 5 letters 1 positie naar rechts. Een van de trouwe cryptofanaten wees me hierop. Bedankt Hubert!



A. Toneelmeubel. (8)
B. Aantrekken en vervolgens uittrekken, zei Asterix tegen Obelix. (12)
C. Dikke huid maar wel fluwelig. (6)
D. We stoppen op kantoor voor lastige pubers. (6.4)
E. Zien die graag lesbische scenes? (12)
F. Als broer heeft hij een aardige babbel. (7)
G. Zangvogel bij de Chinees. (6)
H. Viool voor de huishouding. (10)
I. Geen bovenaardse engelen. (13)
J. Exotisch vechten? Wat ruw! (11)
K. Elegant dier op de fiets. (7)
L. Politie in kalm vaarwater. (6.6)
M. Geen zeeman, die Europeaan. (6)
N. Dan is zo ongeveer je kleding gestolen. (6)
O. Foute haardracht in Engeland. (5)
P. Lekker luchtig schatje, maar ze stinkt wel! (9)
Q. In een week tijd zit een periode van slecht weer. (9)
R. We schenken nog eens wat! (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.