Friday, July 21, 2006

Crypto nr. 59
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 16 letters.
Veel plezier!
Rectificatie: ik heb een nieuw diagram geplaatst. Bij omschrijving B stond een foutje. Mijn excuses daarvoor. Het staat er nu wel goed.



A. Mannelijke prikkelbare plant. (9)
B. Meervoudig omroepen dat er waterplanten zijn. (5)
C. Het gevolg is dat moeder taxichauffeur is geworden. (5)
D. Dit is zo’n beetje een kleine dokterspraktijk. (5)
E. Dan is dus je baan weg. (11)
F. Deze lekkernij heeft ruimte nodig. (9)
G. Wat een gezeik over mannenkleding. (11)
H. Godzilla’s overwinning. (11)
I. Wat erg dat de aanstaande moeder voor de Duitse tafel gaat. (12)
J. Het hoofd van de groenten- en fruitafdeling is geen mietje. (9)
K. Is dit als je van aardrijkskunde naar biologie overstapt? (13)
L. Ik vind die Appel maar zozo. (10)
M. Ruimte voor je studie Waterbouw. (8)
N. Een voorstelling van de scheidsrechter (of het publiek). (12)
O. Kijk, dit is soms dodelijk staal. (7)
P. Spelen klokkenluiders dit? (12)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.