Thursday, July 13, 2006

Crypto nr. 58

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 14 letters.
Veel plezier!



A. Ik loop niet warm voor tongzoenen als ik dronken ben. (11)
B. De gene heerst in de zuidelijke regio. (12)
C. Die politiecamera’s van tegenwoordig zijn hip hoor! (8)
D. Door grapjes over slippertjes te maken loop ik er keurig bij. (8.7)
E. De vonk sprong over bij dat lekkere ding van het GEB. (11)
F. Dit is zoiets als koninginnedag in de winter. (11)
G. Dat is een glazenwasser zonder ballen! (8)
H. De slager heeft stappers om op stap te gaan. (8)
I. Lieve vogel. (9)
J. Is dat iemand met een vertraagd orgasme? (9)
K. Ik word doodziek van zo’n raar muziekstuk. (7)
L. Europeaan met ouderwets wapen. (9)
M. Als je goed hebt geleefd is dit je laatste rustplaats. (8)
N. Voor walvissen is het net zoiets als een houten klaas. (8)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.