Sunday, July 09, 2006

Crypto nr. 57

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 14 letters.
Veel plezier!



A. Het wurgen van een kenau brengt geluid in het kippenhok. (7)
B. Het orkest blijft lang zitten! (8)
C. Ik ben niet tegen kunst. (9)
D. Technicus in de speeltuin. (11)
E. Ergens rond de stad is het sieraad verdwenen. (7)
F. Schoonmaakbeurt van een paard? (9)
G. Een leidraad brengt vrienden voort. (10)
H. De meubels van Feijenoord zitten lekker. (11)
I. Die Bob is een levenloos type. (11)
J. Peinzen op afstand wekt achterdocht. (9)
K. Kleding voor in de auto? (7)
L. Wat een gedoe, zo'n ID voor een huisdier! (7)
M. Al opsommend hoor ik hier een ster uit een stripboek. (8)
N. Is Madonna zo onbeweeglijk? (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.