Friday, January 27, 2006

Crypto nr. 34

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 20 letters.
Veel plezier!




A. In plaats van oost, zuid en west. (10)
B. Plat gezegd horen die bij een gelukspik. (11)
C. Miskleun van de secretaresse. (7)
D. Nuchtere drankkegel. (10)
E. Gaatjes maken via een getal. (9)
F. Verf voor je spijkerbed! (8)
G. Dit hoort de periode van de adolescent te zijn. (9)
H. Voor deze resultaten moeten we niet gaan instralen. (9)
I. Zijn die familie van de hanen? (7)
J. Dit ruikt als Boursin met veel knoflook. (9)
K. De overtreffende trap van de kijker is voor de boer. (5)
L. Criminele manier om de strijk weg te werken. (8)
M. Het beroep van een kruiswoordpuzzelaar. (12)
N. Hier staan zeker de zonnestoeltjes langs de kust? (15)
O. Deze boom staat in Triest. (9)
P. Hij is nuttiger. (9)
Q. Ieder half uur is hij vogelvrij. (12)
R. Wordt gebruikt door lui in de file. (7)
S. Ik kan echt niet zonder wagen. (13)
T. In staat zijn om de ramen te zemen. (7)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.