Wednesday, January 04, 2006

Crypto nr. 30

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 17 letters.



A. Koeienpad in de hoofdstad. (12)
B. Laat die vis op het droge maar schuiven! (9)
C. Op een gewelddadige manier van je directeur afkomen? (10)
D. Dronken hangt hij tegen de muur. (11)
E. Door die kunststof blijf je maar doorzeiken! (7)
F. Die weidebloem zie je vaak in de stad. (14)
G. Het werkschema van de bakker. (12)
H. In plaats van een milieuvriendelijke thermosfles. (9)
I. Die krijgt de hartenheer bij een overtreding. (4.5)
J. Lichaamsdeel van een boer? (9)
K. Na het reinigingsritueel de boel laten ontploffen in het water. (14)
L. Dit is letterlyk een dode hoek. (9)
M. Wat een klotepuzzel! (11)
N. Religieuze krantenbezorger. (6)
O. Het hoofd van Ad. (10)
P. Ik zoek een perfect bestuur om mijn zorgen te vergeten. (9)
Q. Feestelijke vegetatie. (12)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.