Sunday, January 08, 2006

Crypto nr. 31

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 18 letters.
Veel plezier!



A. De opening van een Haagse straat. (7)
B. In gezelschap van een vogel wordt dit gas gevormd. (7)
C. Gezellig servies voor de pate foie gras. (12)
D. Sorry jongen, maar die tonnen zijn niet voor jou. (9)
E. Klinkt sprookjesachtig, zo’n marathonloopster die eindeloos doorgaat. (5.5)
F. Overlast van hardware? (11)
G. Aardig hoor, met een stel rokers rond een pafzuil staan. (9)
H. Door de pruik van Leo hebben wij communicatie. (10)
I. Piano an met die ruiker! (11)
J. Geld voor een scheepsonderdeel in Rotterdam. (8)
K. Al die bomen in een Brabantse plaats scheppen maar verwarring. (9)
L. Ik ben geraakt door een familielid van dat televisiegezin. (5.7)
M. Dat wordt een klapper: actualiteitenrubriek met beroemde sterren. (9)
N. Zo zwijgzaam als een kachel? (11)
O. In die gevangenissen wordt zeker gezellig een boom opgezet. (10)
P. D. is er voor om die organen in te wisselen. (9)
Q. Wat een pret, die staat vol eenden en muizen! (10)
R. Gooi het spek vol en het komt tot een uitbarsting. (7)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.