Sunday, November 06, 2005

Crypto nr. 22
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 17 letters.
Veel plezier!



A. Dit is zeker stof voor de makelaardij (8)
B. Aansporing om in december grondig te kruimelen. (10)
C. Dit EK vindt plaats in de ruimte. (9)
D. Artistiek kiesstelsel? (10)
E. Hieruit is Abraham verwekt. (11)
F. Legerstede voor incontinente slapers. (8)
G. Gepaste kleding voor op de (witte) motor. (7)
H. Die kades moet je onder ogen zien, zei het hoertje. (6)
I. Ik hoor een wollig baasje. (11)
J. Die exbijrijder draait wel 1200 toeren. (11)
K. Keihard studeren in de natuur. (11)
L. Met dit ding gaat het jaar extra hard! (14)
M. Brandstof waar de jeugd soepel op loopt? (8)
N. Dit is een nachtmerrie voor een man! (10)
O. Geldige naam voor een (kerst)dier. (7)
P. Bedrijfskleding voor een kokkin. (8)
Q. Van het rechte pad af gaan door stiekeme omgang? (13)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.