Sunday, October 30, 2005

Crypto nr. 21

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 17 letters.
Veel plezier!



A. Tactiekbespreking of warming up? (8)
B. Lullig insect. (11)
C. Op dit servies liggen geen bolletjes, maar puntjes. (9)
D. Laat blijken dat je dit voorwerp niet meer inruilt. (7)
E. Darren. (7)
F. Die bijbelse figuur lust wel een neut! (7)
G. Inwendig kwam het behoorlijk aan bij hem. (12)
H. Wat een strop voor die puber. (11)
I. Erotiek op het water? (8)
J. Ik ben die warmhouder zat! (6)
K. Publiekstrekker? (12)
L. Rotpaard! (8)
M. Het slechte functioneren van de scheidsrechter. (11)
N. Geurig elementje. (6)
O. Is dit net zoiets als een klaagmuur? (9)
P. De vogel is ouder, dat zie je want hij is getekend. (6)
Q. Los van het zware spul is het goed voor het milieu. (7)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.