Tuesday, October 25, 2005

Crypto nr. 20

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 15 letters.
Veel plezier!




A. Zonder schaakstuk wordt het geen lichtbaken, maar een borrel. (7)
B. Zij is daar het hoofd bij. (8)
C. Dodelijke onderdoorgang. (9)
D. Zo te horen is het einde zoek zonder vrienden. (8)
E. Meewerken om een insect op te lichten. (8)
F. Vol aanbidding is verhullend voor een voetbaltrainer. (9)
G. Stuk verdriet in de rij. (8)
H. Ha ha ha ha! Hi hi hi hi! Woehoehoe! (11)
I. Programma van een dagje uit. (11)
J. Stuk koraal in de keet voor de pannen? (11)
K. Die slaperige vis is nep! (6)
L. Raad ‘s, dit hoort een smerige krant te zijn. (6)
M. Een drankje voor de staf? (12)
N. Voor een alternatief stuk infrastructuur moet je bij de tandarts zijn. (8)
O. De prognose is dat ik niet tegen het groene boekje ben. (12)
P. Lijn privileges? (10)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.