Friday, November 25, 2005

Crypto nr. 25

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 17 letters.
Veel plezier!



A. Dit is de mogelijkheid om netjes gesnapt te worden. (7)
B. Kleding voor een zweverig type. (10)
C. Dit is dus geen toffe peer! (9)
D. Hoofd van de terroristenbeweging? (7)
E. Vergrotende trap van goed. (7)
F. Dit is echt een smerig papiertje! (12)
G. Wat een kloek gedichtje! (9)
H. Frans zegt dat het een soort goudvis is. (5)
I. Privilege aan boord voor zuigelingen van stand. (9)
J. Zuivel van St. Nicolaas. (12)
K. Ter dood veroordeeld zoogdier. (8)
L. In dit verblijf hoef je in elk geval niet te zitten! (10)
M. Engels koningskind met een Hollands accent. (6.5)
N. Ik geef je zwart op wit dat dit materiaal voor een krib is. (9)
O. Dat is tegenstrijdig: gevuld maar toch niet voorradig. (5)
P. Stekje voor pertinente weigeraars. (12)
Q. De vrouwen”versie” bij de missionarishouding? (12)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.