Saturday, September 30, 2006

Crypto nr. 68

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 17 letters.
Veel plezier!



A. Niet gekookt, maar gezond. (8)
B. Agressief voedsel. (7)
C. In deze uitvoering was het ooit wijn. (6)
D. Is dit de plastisch chirurg die je oogleden weer strak maakte? (10)
E. Om te janken zo'n voertuig! (13)
F. Hierin speel ik de chef de cuisine. (9)
G. Ten slotte is hij een man. (11)
H. Die wagen zie je in het voorjaar. (8)
I. Zomers kapsel? (11)
J. Het is zo bewolkt dat het om te stikken is. (10)
K. Die eigenschap zorgt ervoor dat je hotel leeg blijft. Of juist niet? (7)
L. Zeg maar (geen) dag tegen de rivier. ((11)
M. Welke persoon bespeurde dit luchtje? (7)
N. Vrouwelijke makelaar. (9)
O. Op stap voor een rol. (8)
P. In plaats van beurs fruit. (9)
Q. Begrensde psychische stoornis. (10)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.