Friday, September 15, 2006

Crypto nr. 67

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 19 letters.
Veel plezier!



A. Succes in de SM-wereld. (11)
B. De volmaakte wijze om aan een huis te komen. (8)
C. Struikelpartij(tje) voor het raam. (8)
D. Dit spook heeft me verslagen! (9)
E. Gezegend zij ons drankje. (7)
F. Tja, dan valt er weinig te biljarten. (4.4)
G. Hij is ooit een glanzend zoogdier geweest. (7)
H. Kleurige onderwatervlieger. (13)
I. Een functie bij Prorail? (9)
J. Appetijtelijk figuur, maar wel meer incontinent zo te horen. (6.4)
K. Het hoofd van de Weight Watchers. (7)
L. Lachen joh met die stinkerd van een jongen. (7)
M. Geweldig deze nomade. (8)
N. Hele grote dikke kippenkont. (10)
O. Lullige jaloezie. (8)
P. Bel dit nummer om aan je gerief te komen. (6)
Q. Criminele toerist. (16)
R. Wie hem kan wassen krijgt het voor elkaar. (9)
S. Outfit om pannenkoeken in te bakken? (13)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.