Wednesday, September 28, 2005

Crypto nr. 17
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 16 letters.
Veel plezier!



A. Dit is vaak een lopende maaltijd. (6)
B. Word ik hiermee naar Riet gestuurd? (7)
C. Vreselijk dat die letters verwijderd worden. (10)
D. (Niet erg) vriendschappelijk. (5)
E. Cool, die Europese taal. (8)
F. Klinkt als de rede van een pastor, maar dat is fout. (11)
G. Privé personeel met een koplamp. (9)
H. Een kanjer van een zuiperd die erbovenuit torent. (8)
I. Om je achterwerk mee op te laden? (7)
J. In de deuropening staat een borreltje bij de vis. (7)
K. Dit zijn bepaald cijfers om in de pan te roeren. (9)
L. Losse familie. (7)
M. Loopt dat rund mee als hoofd van de vierdaagse? (8)
N. Kikkerlandje vol ingenieurs. (10)
O. Geen foute boel beneden, maar aantrekkelijk. (9)
P. Een noodsignaal op een lentedag. (6)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.