Tuesday, September 20, 2005

Crypto nr. 16
Bij de juiste oplossing verschijnt er in de gele vakjes een woord van 14 letters.
Veel plezier!



A. Hier kun je lezen dat de leider er kapot van is. (9)
B. Zo te horen wandelt dit zoogdier niet graag. (8)
C. Moedermelk? (11)
D. ’t Is bar met dat beest. (10)
E. Dit werk doen stratenmakers of rijkswaterstaat (bij een reorganisatie). (11)
F. Dodelijke zinnen. (12)
G. Incontinent familielid. (6)
H. Bewaren we hier de azijn in? (12)
I. Lekker om te roerbakken bij een dropping. (8)
J. Klein vaartuigje voor ontbijtende schapen. (10)
K. Werk van een criminele geneeskundige. (6)
L. Ik heb lak aan die golf. (10)
M. Geen kerk voor kinderen. (8)
N. Kees en Kees worden hier uitgelaten van. (10)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.