Saturday, November 03, 2012

Crypto nr. 128
Gelijke cijfers zijn gelijke letters. Bij de juiste oplossing van deze (beestachtige) crypto vormen de gele vakjes een woord van 12 letters. Veel plezier!

A. Harde methode als je knollen leest. (13)
B. Visrijke maar gevaarlijke inham voor zwemmers, zei het kreng. (8)
C. Ik merk hier twee sportieve dieren op. (6)
D. Om de oversteek te maken moet je deze twee dieren (niet) wegstrepen. (8)
E. Als je dit hebt moet je wel weg zijn van viervoeters. (10)
F. Gezeik om dieren is niet niks! (9)
G. Met dit ‘leer’ je het als zware jongen lekker van je af te laten glijden. (13)
H. Door rond te draaien werd de vlieger een geleedpotige. (9)
I. Ik lees hier dat we een onderkruipsel reserveren. (10)
J. Dat lekkere oudje zwemt nogal houterig. (7)
K. Orkest vol irritante springers. (11)
L. Onder veel gegiechel en gemekker maakt hij zijn truien. (12)

1 comment:

Anonymous said...

After getting more than 10000 visitors/day to my website I thought your www.cryptogrammen.blogspot.com website also need unstoppable flow of traffic...

Use this BRAND NEW software and get all the traffic for your website you will ever need ...

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

In testing phase it generated 867,981 visitors and $540,340.

Then another $86,299.13 in 90 days to be exact. That's $958.88 a
day!!

And all it took was 10 minutes to set up and run.

But how does it work??

You just configure the system, click the mouse button a few
times, activate the software, copy and paste a few links and
you're done!!

Click the link BELOW as you're about to witness a software that
could be a MAJOR turning point to your success.

= = > > http://get-massive-autopilot-traffic.com

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.