Thursday, February 04, 2010

Crypto nr. 125
Bij de juiste oplossing vormen de blauwe vakjes een woord van 16 letters.
Veel cryptoplezier!
Van Reentjes "creepy crypto's"

A. Het grootste orgaan van een militair. (9)
B. Op de loop voor de aanloop? Nee erna voor de douane!(9)
C. Deze ruimte bevalt me wel. (10)
D. Dit roept een vegetariƫr als appeltje voor de dorst.(11)
E. Ik sta voor gek als ik zo over me heen laat walsen. (10)
F. De relaties van vlinders voor vlinders.(10)
G. Soort stappers? (8)
H. Het vriendje van een jongeheer. (7)
I. Snelle dwarsverbinding. (8)
J. Dit dichten we Brabants visgerei toe. (9)
K. Snel eekhoorntje. (6.6.)
L. Sterkte he scheet. (11)
M. Met een week of 4 zul je de samenhang zien. (12)
N. Familie van de hamerhaai? (7)
O. Ik ben in een bui voor weer een date! (15)
P. Die blikken koffie zijn plantaardig. (10)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.