Wednesday, December 16, 2009

Crypto nr. 122
Bij de juiste oplossing vormen de blauwe vakjes een woord van 17 letters.
Veel cryptoplezier!
Van Reentjes "creepy crypto's"

A. De strip van een mummie. (12)
B. Die zegt: Hallo hier aarde! (12)
C. Hoffelijk, mannelijk, stijf, lekker maar doods? (7)
D. Niks te mare(n), strijken zul je! (11)
E. Dit staat weer boven aan het nieuws. (9)
F. Want, dit hoor je na de reclame. (9)
G. Klein lichtschip. (7)
H. Dit doen we door het groene boekje. (8)
I. Op stap gaan met doven brengt mijn verkering in gevaar! (7)
J. Kijk op klimaat? (8)
K. Hij is niet honkvast maar wel geweldig. (8)
L. Geen leven na 12 uur. (6.5)
M. Maandelijkse waarschuwing voor boeren. (10)
N. Lekker oud wijffie. (7)
O. Dat blad houd je scherp. (5)
P. Familie van de kippige kip? (6.10)
Q. Kerkelijke leefomgeving? (12)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.