Thursday, November 10, 2005

Crypto nr. 23
bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 15 letters.
Veel plezier!



A. Ik ga plat voor die dans die in nevelen is gehuld. (9)
B. Die Europese veldspeler doet baanbrekend werk. (7)
C. Ik hoor dat die vlieger wel een tapje lust als hij niet trekt. (10)
D. Wordt hiermee een schaaltje dipsaus afgedekt? (9)
E. Raam uit het Verenigd Koninkrijk (7.4)
F. IJ (7)
G. Die slapjanus wil geld voor die shit! (8)
H. Uitdijend heelal? Integendeel! (12)
I. Gebedsruimte op niveau. (8)
J. Die vergadering staat gepland op 5 december. (11)
K. Is Hans anders een allochtoon? (11)
L. Die spruit kan geen pap meer zeggen. (13)
M. Volgens Frans schenkt hij poreus goud. (7)
N. Dat joch is een papkind! (7)
O. Vet cool, zo’n huishoudelijk kapsel? (7)

1 comment:

Reny said...

vraag niet hoe het kan, maar geniet er van...

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.