Sunday, November 16, 2008

Crypto 110
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 14 letters.
Veel plezier!
Van cryptogrammen

A. Lichaamsdeel waarmee ik gok. (7)
B. Pittige Europeaan. (11)
C. Dit heeft de eigenaar van een party. (8)
D. Ik geef een ton voor dit (muzikale) paar. (8)
E. Hij is de baas achter glas. (11)
F. Het wegen van vruchten gebeurt straks. (7)
G. Een voorjaarsboompje voor dames? (6)
H. Een visje voor de sint als gift. (9)
I. Hebben we de keus voor dit attribuut? (10)
J. Touw? (11)
K. Dit insectje hoort bij een passiebloem. (11)
L. Erica voor een boom is goddeloos. (6)
M. Die horen bij de kleding voor een potloodventer. (11)
N. Sullige zoon van een vader. (6)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.