Saturday, June 30, 2007

Crypto nr. 93
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 14 letters.
Veel plezier!

A. Stel potten aan een motor. (6)
B. Onbedekt, schoon, maar niet goed. (7)
C. Wandelingetje van een slijmerd? (11)
D. Chagrijnige slet voor een kangaroe. (6)
E. Grappig, zo’n dweil voor de voorjaarsschoonmaak. (8)
F. Interactieve televisie. (11)
G. Zwemmer die moppert over normen en waarden. (6)
H. Het gevolg van metaalmoeheid is een vervoermiddel. (10)
I. Familie van de pechvogel? (8)
J. De patholoog anatoom heeft niets te verbergen. (7)
K. Heethoofdig dom en duivels meisje. (14)
L. Nederlands voor blockhead? (11)
M. Ik krijg een soort pijn als ik op de trein moet wachten. (8)
N. Het is onbeschaafd om een postzegel niet te gebruiken. (8)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.