Sunday, April 29, 2007

Crypto nr. 88
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 17 letters.
Veel plezier!

A. Die steen was zacht rood. (5)
B. Gezellig als een zangvogeltje. (9)
C. Matige relatie? (11)
D. Wedstrijd waarbij 1 partij volkomen weggespeeld wordt. (9)
E. Dat vee is niet krom, maar wel lam geweest. (12)
F. Voor een veilige landing hebben we een rondborstig type nodig. (7)
G. Het product van een verkouden vogeltje is voor niets. (4.4)
H. Om zo’n werk zou je ruzie krijgen. (11)
I. Na de Milieu Effect Rapportage kwam de slag om het borduren. (7)
J. Dit effect hebben de weergoden. (13)
K. In shock als de laatste wordt weggehaald. (6)
L. Geurig lichaamsdeel dat vaak de pers haalt. (12)
M. Elf is een vreemd netnummer. (11)
N. Die jongen heeft een slechte bui. (8)
O. Ik weet zeker dat dit onderbouwd is. (6)
P. + Europeaan. (5)
Q. Deze vriend zorgt steeds dat alles in orde komt. (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.