Sunday, January 21, 2007

Crypto nr. 79
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 15 letters.
Veel plezier!

A. Ziekmakende kille passie. (8)
B. Ik zeg dat dit ook een som is. (10
C. Ter ondersteuning van een blaarkop als hoofd. (10)
D. Lui knaapje aan een ketting. (9)
E. Relatie van een stel? (8)
F. Is hij bliksemsnel? Integendeel! (4.6)
G. Bloemige reminder: “Ik dacht niet aan m’n krammetje.”
H. Luchtige plattelandsmensen. (6)
I. Zo’n Zeeuws veulentje geeft me een warm gevoel. (9)
J. Geld(t) dit voor snoepgoed? (8)
K. Knotsgekke legerstede. (9)
L. Incontinentieproef. (9)
M. Met de laatste is er iets mis. (7)
N. Dit is in een wip gebeurd. (10)
O. Vocht nog niet zo lang, maar wel stabiel. (8)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.