Saturday, November 04, 2006

Crypto nr. 73
Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 16 letters.
Veel plezier!

A. Die vogel heeft geen arendsogen. (6.4)
B. Koud buffet met de kerst? (7)
C. Materiaal van een kunstzinnige terrorist. (7)
D. Tijdelijke link ter bescherming tegen een bloedbad. (12)
E. Ooit servies, nu zit je ermee in je maag (als je goed gebouwd bent) (7)
F. Boven in de Alpen bevalt het wel. (11)
G. In plaats van de aanschaf van wat bomen. (7)
H. Het tempo van een baby. (7)
I. Met dit tuig is de pijn verdwenen. (8)
J. Visolie? (8)
K. Na Sonja Bakker ben ik niet meer in de olie. (6)
L. Franse studie voor mannen geeft problemen. (8)
M. Europese hoogwaardigheidsbekleders op het ijs? 4.5
N. Opnieuw in positie tegen het immuunsysteem. (9)
O. Schepper van leven. (11)
P. Winstgevend orgaan. (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.