Friday, April 28, 2006

Crypto nr. 47

Bij de juiste oplossing vormen de gele vakjes een woord van 16 letters.
Veel plezier!



A. Ouwe Degbert met veel melk graag. (6.8)
B. Vroeger draaiden we twee letters voor een beetje muziek. (5)
C. Een sukkel aan een parachute geeft een vruchtbare periode. (8)
D. Teveel talent leidt niet tot overwinning. (8)
E. Opgewonden maakte hij me wakker. (6)
F. (Niet) opgewekt meer (weggaan). (6)
G. Zijn dit hinten dat je geknuffeld wilt worden? (16)
H. Provider die een ster vangt. (6)
I. Bot van moeder Theresa. (10)
J. In Rusland komt de kilte uit een plant. (6)
K. Is dit familie van de grijze duif? (6.4)
L. In plaats van angst voor de buurt. (8)
M. Aan de andere kant ligt te veel stof. (8)
N. Het kenmerk voor een onbeschreven blad heeft weinig nut. (7)
O. Bloemenhulde voor het orkest! (16)
P. Behandeltafel van de fysiotherapeut? (9)

No comments:

About Me

My photo
Ik ben een persoon met veelzijdige interesses, ik verveel me nooit en ben altijd nieuwsgierig naar hoe mensen en dingen in elkaar steken.